Tingimused

TINGIMUSED

Veebipoe ilukaup24.ee (edaspidi Ettevõtja) omanik on ILUKAUP24 OÜ registrikoodiga 14439604 asukohaga Heki tee 4-12, Haabneeme, Viimsi vald, Eesti.


Ostutingimused

1.1 Käesolevad müügitingimused reguleerivad ILUKAUP24 OÜ  (Ettevõtja) ja ostu sooritanud isiku (Kliendi) vahel tekkivaid õigussuhteid toodete ja aksessuaaride ostmisel www.ilukaup24.ee müügikeskkonnas (e-poes).

1.2 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poe vahendusel toodete turustamisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigi seadused.

1.3 Ettevõtja võib muuta e-poe müügitingimusi. Muudatustest teavitatakse e-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi.

2.1 Kõik E-poes kuvatavad hinnad on esitatud Eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.

2.2 Ettevõtja jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel.

3.1 Lisage soovitud tooted ostukorvi.

3.2 Tellimuse vormistamiseks vajutage ostukorvis lingile „Vormista ostˮ.

3.3 Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis, makseviis ja vajutage lingile „Kinnitan tellimuseˮ.

3.4 Vajutades „Maksma“ viiakse Teid valitud panga lehele ning peale tellimuse eest tasumist vajutage kindlasti „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseviisid

4.1 Kõik maksed on Eurodes.

4.2 Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil (Swedbank, SEB, Luminor, Danske, LHV, Coop).

4.3 Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda teenusepakkuja Maksekeskus AS turvalises maksekeskkonnas.

4.4 Müüjal puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.

Tarnetingimused

5.1 Ettevõtja tarnib tooteid kõikidesse eestis olevatesse Omniva, Itella Smartposti ja DPD pakiautomaatidesse.

5.2 Ettevõtja ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida ettevõtja ei saanud mõjutada ega ette näha.

5.3 Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.

5.4 Maksimaalne tarneaeg on 7 päeva

Tagastus ja pretensioonid

6.1 Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis.

6.2 Vastavalt VÕS §-le 56 lg 1, on kliendil õigus taganeda lepingust 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

6.3 Kauba tagastamiskulud kannab klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.

6.4 Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba tagastamise avaldus vabas vormis e-posti aadressil info@ilukaup24.ee 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Tagastamisavaldus peab sisaldama Kliendi nime, toote nime ning arve või tellimuse numbrit.

6.5 Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile koheselt, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse kättesaamisest. Lisaks tagastatud kauba maksumusele tagastatakse ka kauba kättetoimetamis kulud.

7.1 Ettevõtja vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on ettevõtja kohustus.

7.2 Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@ilukaup24.ee või helistada telefonil: +372 5111 284.

7.3 Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.

7.4 Ettevõtja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

7.5 Kui veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest ettevõtja vastutab, parandab või asendab ettevõtja puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab ettevõtja ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

7.6 Ettevõtja vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.

8.1 Kui ostja ja ettevõtja ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada https://www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijavaidluste-komisjon.

8.2 Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Muu info

9.1 Kogu kaup, mida müüme, on originaalne. Seda garanteerivad meie partnerid ja suured laod Euroopas kellega koostööd teeme. Me ei müü võltsituid tooteid. Me väärtustame oma mainet.

10.1 Klient annab ettevõtjale selge ja teadliku nõusoleku oma isikuandmete töötlemiseks.

10.2 Töödeldavad isikuandmed on kliendi nimi, isikukood, e-posti aadress, mobiiltelefoni number ja tarbimiseelistused.

10.3 Ettevõtjale teatavaks saanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ja neid kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja kliendile kauba või soodus pakkumiseks.

10.4 Ettevõte säilitab kliendi kohta ostude sooritamise käigus kliendi poolt sisestatud kontaktandmed ja info sooritatud ostude kohta. Seda infot käsitletakse konfidentsiaalsena ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega. Isikuandmed, mis on vajalikud toodete kliendile saatmiseks, edastakse logistikapartnerile.

10.5 Ettevõtja võib kasutada kliendi isikuandmeid kliendile eripakkumiste ja kampaaniate kohta info saatmiseks e-posti teel üksnes juhul, kui Klient on andnud selleks oma nõusoleku.

10.6 Andmeside kliendi ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab kliendi isikuandmete ja pangaandmete turvalisuse.
Makse teostamine toimub väljaspool e-poe keskkonda, vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. e-poel puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.

10.7 Isikuandmeid töötleb ilukaup24 OÜ, Heki tee 4-12, Haabneeme, 74001. Reg. nr. 14439604